Bent u op zoek naar een Interim Management Assistant, Personal Assistant, Team Secretaresse of Office Manager?

Doyne Consultancy kan u de juiste persoon voor die tijdelijk ontstane vacature leveren.

Onze hooggekwalificeerde interim assistants beschikken over ruime werkervaring. Hierdoor zijn zij in staat om vanaf dag één de ondersteuning te bieden, die u gewend bent.

Of bent u op zoek naar iemand die u kan bijstaan bij bepaalde projecten?

Ook voor tijdelijke projecten kunt u bij ons terecht, u kunt hierbij denken aan:

  • Inrichten, adviseren en (re)-organiseren van uw secretariaat en/of office management afdeling
  • Secretariaatsscan
  • Doorlichten administratieve processen en begeleiding hiervan
  • Organisatie van bijeenkomsten en evenementen
  • Coördinatie en begeleiding van een verhuizing of verbouwing
  • Screening en opvragen offertes leveranciers

Hoe wij werken?

Doyne Consultancy heeft een persoonlijke aanpak hoog in het vaandel staan. Als u een opdracht bij ons plaatst, vinden wij het belangrijk om in een persoonlijk gesprek zoveel mogelijk u en uw bedrijf te leren kennen. Alleen op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat wij de juiste kandidaat aan u voorstellen voor de vacature.

Wat levert een samenwerking op?

  • Flexibele inzet van deskundigheid
  • Continuïteit van werkzaamheden
  • Kosten effectief: alleen de gewerkte uren worden in rekening gebracht


Heeft u nog vragen of wilt u een opdracht plaatsen, neem dan vrijblijvend contact met ons op via email info@doyneconsultancy.com of telefonisch +31 (0)6 83 664 661.


Doyne Consultancy staat voor flexibel, vakkundig, betrouwbaar, efficiënt en een faciliterende verbindende schakel voor uw bedrijf.