Inrichten, adviseren en (re-) organiseren van secretariaat en office management

Het inrichten van een secretariaat en/of office management afdeling bij de start van een organisatie of afdeling.

Bij reorganisaties (en het samenvoegen van secretariaten) betekent dat met een kritische blik kijken hoe u de invulling praktischer en efficiënter kunt inrichten.

Secretariaats Scan

Het kan voorkomen dat een secretariaat of office management afdeling niet meer optimaal functioneert. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Dan is het raadzaam om een secretariaatsscan te laten uitvoeren. Een secretariaatsscan geeft duidelijkheid over het functioneren van de afdeling en voornamelijk waar de “schoen wringt”. Op basis van de scan kunnen wij u adviseren welke stappen te nemen om te zorgen dat uw ondersteunende afdeling weer op rolletjes loopt.

Doorlichten administratieve processen

Opstellen handboek secretariaat, administratieve processen en implementatie van procedures, richtlijnen, werkinstructies.

Organisatie van bijeenkomsten en evenementen

Of het nu om de organisatie van kleine of grote bijeenkomsten/evenementen gaat, er komt altijd meer bij kijken dan gedacht. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het uitzoeken van de locatie, het versturen van de uitnodigingen, catering, fotograaf, en ga zo maar door. De organisatie, coördinatie en logistiek van diverse meetings en evenementen neemt Doyne Consultancy u uit handen.


Coördinatie en begeleiding van een verhuizing of verbouwing

Ondersteuning bieden bij (interne) verhuizingen. Maar ook een andere (interne) locatie zoeken, draaiboeken en verhuisinstructies opstellen, drukwerk begeleiden, verhuisberichten verzenden, offertes van derden (verhuisbedrijven, drukkerijen, schoonmaakbedrijven) aanvragen, en afspraken maken met monteurs en telecommunicatiebedrijven.